Articoli

Corso di cultura e lingua sarda

Corso di cultura e lingua sarda

Si comunica che presso i locali del Centro Culturale in via S.Farina di Sennori inizierà un Corso di Lingua e Cultura Sarda della durata di 20 h, se ci saranno almeno 20 iscritti, promosso dall'Istituto di Studi e Ricerche "Camillo Bellieni" di Sassari, associazione culturale con oltre 25 anni di esperienza in ambito linguistico, formativo e culturale, che quest'anno ha voluto inserire tale corso tra le proprie attività istituzionali.

Tale corso, gratuito, è aperto a tutta la popolazione.

Per iscriversi è necessario inviare una mail entro il 15 Settembre 2015 all'indirizzoistitutobellieni@gmail.com con i propri dati (Nome, cognome, numero di telefono) o telefonare dal lunedì al venerdì dalle 10 alle 13 alla segreteria dell'Istituto al 079/230268 oppure chiamare la referente del corso la Dott.ssa Maria Antonietta Fois al 347 9404178.

Programma del corso:
Storia della lingua
La valenza del sardo a scuola
Norme ortografiche di riferimento (Limba Sarda Comuna)
Promozione linguistica e culturale
Esercizi di lettura e traduzione

Testo di riferimento:
"A sa sarda. Materiales linguìsticos e chistiones didàticas" di M.Pinna e A.M.Tavera, Ed.Edes,2013

Metodo di insegnamento:
C.L.I.L (Content and Language Integrated Learning)

Docente:
Dott.ssa Maria Antonietta Fois

Ai frequentanti il 70% delle ore verrà rilasciato un attestato di partecipazione a seguito del test di valutazione finale.

 


 

Bos damus a ischire chi in su Tzentru Culturale in carrera S. Farina de Sènnaru at a comintzare unu Cursu de Limba e Cultura Sarda de 20 oras, si b'ant a èssere nessi 20 iscritos, promòvidu dae s'Istitutu de Istùdios e Chircas "Camillo Bellieni" de Tàtari, sòtziu culturale cun prus de 25 annos de esperièntzia in àmbitu linguìsticu, formativu e culturale chi ocannu at postu custu cursu de Piaghe in sas atividades istitutzionales suas.

Su cursu est a s'indonu e abertu a tota sa populatzione.

Pro partetzipare si podet imbiare una mail intro su 15 de Cabudanni cun su nùmene, su sambendu e su nùmeru de telèfono a s'indiritzu istitutobellieni@gmail.com o cramare dae su lunis a sa chenàbura dae sas 10 a sa una a sa segreteria de s'Istitutu a su 079/230268 o cramare sa referente de su cursu sa Dut.sa Maria Antonietta Fois a su 347 9404178.

Programma de su cursu:
Istòria de sa limba
S'importàntzia de su sardu in iscola
Normas ortogràficas de riferimentu (Limba Sarda Comuna)
Promotzione linguìstica e culturale
Esertzìtzios de letura e tradutzione

Testu didàticu de riferimentu:
"A sa sarda. Materiales linguìsticos e chistiones didàticas" di M.Pinna e A.M.Tavera, Ed.Edes,2013

Modu de insignamentu:
C.L.I.L (Content and Language Integrated Learning)

Maistra:
Dut.ra Maria Antonietta Fois

A sos chi ant a frecuentare su 70% de sas oras de su cursu at a èssere lassadu un atestadu de partetzipatzione a pustis de sa proa de valutatzione de congruida.

Condividi: